نتیجه بازی آرسنال با تاتنهام

نتیجه بازی آرسنال با تاتنهام




 

 


نتیجه بازی آرسنال با تاتنهام


تاریخ : شنبه ،
29 آبان 1389

اولين ديدار هفته چهاردهم ليگ برتر با شکست آرسنال همراه بود.


در این دیدار تاتنهام به دنبال اولین پیروزی اش مقابل حریف در هفده سال اخیر بودو از سوی دیگر شاگردان ونگر می دانستند که در صورت پیروزی در این دیدار به صورت موقت می توانند به صدر جدول رقابتها راه یابند.

اولین گل این دیدار در دقیقه 9 برای آرسنال توسط سمیر نصری از راه رسید.ستاره فرانسوی توپچی ها با توپی که از سسک فابرگاس دریافت کرد، توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند و در دقیقه 27 بازی بود که تیم میزبان توانست با بهره گیری از یک ضد حمله طلایی برای بار دوم به گل برسد. پاس طلایی آندری آرشاوین، مروانه شاماخ را به توپ رساند و شاماخ جوان توانست برای بار دوم دروازه تاتنهام و اوئرلیو گومس را باز کند.

نیمه اول این بازی با برتری 0-2 تیم میزبان به پایان رسید. آرسنال در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت ولی تاتنهام هم نشان داد که در نیمه دوم حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

در نیمه دوم اوضاع به نحو دیگری پیش رفت.در دقیقه 50 بازی این گرث بیل بود که دفو توانست توپی هوایی را از گائل کلیشی برباید.توپ به رافائل فان درفارت رسید و ستاره هلندی فرصتی طلایی را برای بیل ساخته و پرداخته کرد. تنها این فابیانسکی بود که می توانست این موضعیت خطرناک را دفع کند ولی گرث بیل که این روزها یکی از ستاره های بی چون و چرای تاتنهام است، توپ را وارد دروازه تیم میزبان کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

در دقیقه 65 بازی این سسک فابرگاس بود که با خطایی که در محوطه جریمه تیمش مرتکب شد، ضربه پنالتی را به تیم میهمان هدیه داد.رافائل فان در فارت پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و با مبدل کردن این ضربه به گل، بازی به تساوی کشیده شد.

در دقیقه 85 بار دیگر این رافائل فان در فارت بود که توپ را به یونس کابل رساند و کابل توانست در دقیقه 86 سومین گل تاتنهام را به ثمر رسانده تا تیم میزبان از حریف قدرتمندش عقب بیفتد.

آرسنال در 5 دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم هم نتوانست کار به جایی ببرد تا در نهایت این بازی با برتری 2-3 تاتنهام در خانه حریف به پایان رسیده و طلسم 17 ساله شکسته شود.آرسنال دیدار را خیلی خوب شروع کرد ولی در نهایت مغلوب توانایی های ردنپ و شاگردانش شد تا شانس صدرنشینی موقت را از دست بدهد


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل